• Óraportál sárga csík 1
  • Óraportál sárga csík 2
  • Óraportál sárga csík 3

Megosztás








A ROAMER története 1888-ban kezdődött, amikor Fritz Meyer órásmester egy szép napon egyetlen óraalkatrész gyártására megnyitotta műhelyét. Alig telt el tizenöt év és Meyer vállalkozása egy komplett óraszerkezeteket gyártó céggé nőtte ki magát.

A siker nem maradt el, 1923-ra évi egymillió órát készítettek, 1932-ben 1200 dolgozó szerepelt a fizetési listán. 1940-ben találékony mérnökök kifejlesztettek és szabadalmaztattak egy felettébb ravasz megoldást az órák vízhatlanságának biztosítására. Ezt a több mint száz éve alapított svájci céget mindmáig az egyszerűség, megbízhatóság, eredetiség, mint legfontosabb alapvető értékek jellemzik.

Néhány mérföldkő a cég történetéből :


1888
Fritz Meyer megnyitja műhelyét fél tucat alkalmazottal egyetlen óraalkatrész gyártására Solothurnban, egy svájci kisvárosban a Jura hegység lábánál. 
1904
A céget Meyer & Stüdelinek keresztelik, amely ekkorra már komplett óraszerkezeteket gyárt. A nagypontosságú és rendkívül megbízható „MST” szerkezetek hamarosan nevet szereznek az iparágban.

1927
A cég saját óratokokat kezd gyártani, hogy kevésbé függjön a külső szállítók termékeinek minőségétől.

1940
A szakemberek kifejlesztenek és szabadalmaztatnak egy kiváló vízállósággal rendelkező és az óra könnyű javítását lehetővé tevő praktikus tokot.

1952
A vállalat vezető óramárkájáról ROAMER WATCH CO. S.A.-ra változtatja nevét.

1955
Megjelenik az Anfibio nevű masszív, vízálló óra sorozat, mely rendkívüli tartósságával és megbízhatóságával hamarosan világhírnévre tesz szert.

1972
ROAMER világszerte forgalmazni kezdi első kvarc-szerkezetét.
1974
A cég sikertörténetének csúcspontján csak a kínai piacon mintegy 250,000 ROAMER órát értékesít, ebből a legtöbb Anfibio.

1983-1992
Ebben az évtizedben a vállalat minden energiáját a túlélésre fordította, miközben igyekezett megőrizni függetlenségét és identitását.

1993
Új befektetők pezsdítik fel a vállalat vérkeringését. A változó piaci viszonyok kivételes lehetőséget kínálnak a ROAMER számára, hogy tanuljon a múltból és építeni kezdjen egy ígéretes jövőt.

1996-1997
A ROAMER ismerteti új marketing filozófiáját, a „True Values”-t, azaz a „Valódi Értékeket”, majd megalkotja „Power 8” kollekcióját, mely fiatalos lendülettel, a vállalat erőteljes jelenlétét demonstrálva robban be az órapiacra.

1998-2000
A ROAMER átlépi a kritikus 100,000 darabos éves termelést és tovább építi a „Power 8” sikertörténetét. 2000 novemberében két újdonságot vezetnek be a piacra: a pezsgő színű PVD-t és az ébresztős GMT szerkezetet.

2001 
Októberben a ROAMER elindítja saját összeszerelő üzemét, melynek kapacitása hamarosan eléri az évi 250 ezres darabszámot.

2003-2004
A ROAMER történetének jelentős fordulópontjához érkezett: elhatározza, hogy arculatot vált, s első lépésként megalkotja legújabb kollekcióját, a „Competence”-t.

Bejelentkezés - Regisztráció

 

WatchCenter logo